Reklamacja usługi podologicznej. Zwrot pieniędzy za wykonaną usługę.

Pytanie z dnia 04 czerwca

Jestem stylistka paznokci, przyszła do mnie klientka w opłakanym stanie paznokci przepilowane po wcześniejszej stylistce, namawiała mnie i zrobilqm jej paznokcie 4 razy jednak wyszły skutki przepilowania zrobiła się onuvholiza I bakteria na paznokciu i teraz klientka chce odemnie zwrotu 1500 zł za podologa co mam robiąc?

Dzień dobry, pytanie czy dysponuje Pani dowodami, że poinformowała klientkę o możliwych skutkach usługi przed odrośnięciem paznokci i czy postępowała Pani zgodnie ze sztuką. Dlaczego po prostu nie odmówiła Pani wykonana usługi, skoro klientka miała paznokcie "w opłakanym stanie"? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 czerwca 2025 13:15 Zmodyfikowano dnia: 5 czerwca 2025 13:15 Obejrzało: 20 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Szanowna Pani. Czy po zobaczeniu stanu paznokci poinformowała Pani tą klientkę o tym, że ich stan jest przeciwwskazaniem do wykonania przez Panią usługi? Czy jeśli Pani taką informację przekazała, to czy ta klientka wyraźnie wskazała, że mimo tego chce wykonać taki zabieg? Czy posiada Pani jakieś dowody potwierdzające te okoliczności? Czy po zabiegach u Pani ta klientka wykonywała jeszcze w innym salonie podobne zabiegi? Jest to istotne, aby udzielić Pani odpowiedzi co do dalszego sposobu postępowania w tej sprawie. Z poważaniem, adwokat Katarzyna Zalewska

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 czerwca 2025 14:17 Zmodyfikowano dnia: 5 czerwca 2025 14:17 Obejrzało: 18 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.