Reklamacja usługi podologicznej. Zwrot pieniędzy za wykonaną usługę.
Pytanie z dnia 04 czerwca
Jestem stylistka paznokci, przyszła do mnie klientka w opłakanym stanie paznokci przepilowane po wcześniejszej stylistce, namawiała mnie i zrobilqm jej paznokcie 4 razy jednak wyszły skutki przepilowania zrobiła się onuvholiza I bakteria na paznokciu i teraz klientka chce odemnie zwrotu 1500 zł za podologa co mam robiąc?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, pytanie czy dysponuje Pani dowodami, że poinformowała klientkę o możliwych skutkach usługi przed odrośnięciem paznokci i czy postępowała Pani zgodnie ze sztuką. Dlaczego po prostu nie odmówiła Pani wykonana usługi, skoro klientka miała paznokcie "w opłakanym stanie"? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Katarzyna Zalewska Adwokat (Od 2023)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Katarzyna Zalewska
Gen. Józefa Bema 11 lok. 82, 15-369 Białystok
Szanowna Pani. Czy po zobaczeniu stanu paznokci poinformowała Pani tą klientkę o tym, że ich stan jest przeciwwskazaniem do wykonania przez Panią usługi? Czy jeśli Pani taką informację przekazała, to czy ta klientka wyraźnie wskazała, że mimo tego chce wykonać taki zabieg? Czy posiada Pani jakieś dowody potwierdzające te okoliczności? Czy po zabiegach u Pani ta klientka wykonywała jeszcze w innym salonie podobne zabiegi? Jest to istotne, aby udzielić Pani odpowiedzi co do dalszego sposobu postępowania w tej sprawie. Z poważaniem, adwokat Katarzyna Zalewska
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.