Reklamacja usługi.

Pytanie z dnia 18 grudnia 2020

Pracuję w serwisie. Klient zamiejscowy zgłosił reklamację na usługę, zaproponowałam odbiór kurierem na nasz koszt, ale klient się uparł, że zamówi usługę pakowania, bo mu się nie chce samemu pakować i wysyłkę we własnym zakresie, której kosztami nas obciąży. Czy ma do tego prawo?

Szanowny/a Panie/i, ustawa o prawach konsumenta nakłada na przedsiębiorcę obowiązek zwrotu kosztów dostarczenia rzeczy konsumentowi do wysokości najtańszej z oferowanych przez siebie opcji przesyłki. Jeżeli taka oferta nie przewiduje opcji pakowania, nie ma obowiązku uwzględniania tego kosztu przy zwrocie konsumentowi. z wyrazami szacunku, adw. Marek Jaroch

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 grudnia 2020 19:45 Zmodyfikowano dnia: 18 grudnia 2020 19:45

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.