Reklamacja towaru zakupionego z rabatem.

Pytanie z dnia 27 lipca

Kupiłam produkt z rabatem i będę musiała zgłosić reklamację. Czy w przypadku uznania reklamacji i wymiany na nowy będę musiała zapłacić za niego pełną cenę? Czy w przypadku wymiany produktu z tytułu niezgodności z umową sprzedawca musi wystawić mi nowy paragon z rabatem który został mi udzielony przy pierwotnej transakcji?

Dzień dobry, nie produkt zachowuje swoją cenę, nie będzie Pani musiała niczego dopłacać. Nowego paragonu również Pani nie otrzyma, dokonała Pani zakupu tego produktu tylko raz. Pozdrawiam, r. pr. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 lipca 2025 12:51 Zmodyfikowano dnia: 29 lipca 2025 12:51 Obejrzało: 0 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.