Reklamacja towaru zakupionego z rabatem.
Pytanie z dnia 27 lipca
Kupiłam produkt z rabatem i będę musiała zgłosić reklamację. Czy w przypadku uznania reklamacji i wymiany na nowy będę musiała zapłacić za niego pełną cenę? Czy w przypadku wymiany produktu z tytułu niezgodności z umową sprzedawca musi wystawić mi nowy paragon z rabatem który został mi udzielony przy pierwotnej transakcji?
Elżbieta Walczak Radca prawny
WALCZAK Legal radcowie prawni
dr. Seweryna Sterlinga 27/29 lok. 803, 90-212 Łódź
Dzień dobry, nie produkt zachowuje swoją cenę, nie będzie Pani musiała niczego dopłacać. Nowego paragonu również Pani nie otrzyma, dokonała Pani zakupu tego produktu tylko raz. Pozdrawiam, r. pr. Elżbieta Walczak
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.