Reklamacja towaru zakupionego w sklepie internetowym.

Pytanie z dnia 26 maja 2020

Kupiłem rzecz w sklepie internetowym. Zgłosiłem reklamację, sklep przyjął zgłoszenie i zlecił odbiór kurierowi. Towar został uszkodzony w czasie transportu i dlatego niemożliwa jest naprawa. Sklep twierdzi, że przesyłka nie została właściwie zabezpieczona i odpowiedzialność za jej stan leży po mojej stronie. Mam co do tego wątpliwości. Kto określa i rozstrzyga, czy przesyłka była właściwie zabezpieczona?
Poinformowano mnie, że sklep może zrzec się roszczeń do przesyłki i polecono mi złożenie reklamacji we własnym imieniu w firmie kurierskiej. Czy tu kończy się odpowiedzialność sklepu?

Odpowiedzialność faktycznie ponosi w tym wypadku firma kurierska, ale za uszkodzenia których dokonała, a nie za to co było wcześniej

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 maja 2020 18:02 Zmodyfikowano dnia: 26 maja 2020 18:02

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.