Reklamacja towaru uszkodzonego w transporcie.

Pytanie z dnia 16 czerwca 2020

Kupiłam drzwi na jednoosobową działalność gospodarczą. Jedne z drzwi przyszły uszkodzone, jednak sprzedający nie chce uznać reklamacji, ponieważ nie były odpakowane przy kierowcy, podpisałam odbiór.

Dzień dobry. Musimy oddzielić odpowiedzialność kuriera (firmy transportowej), od odpowiedzialności sprzedającego. Jeśli opakowanie drzwi w momencie odbioru było nienaruszone (niepogięte, nierozerwane), to odpowiedzialność ponosi sprzedający. Należy na początek wysłać reklamację drogą oficjalną, a gdyby nie została uznania, kierować sprawę na drogę sądową.

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 czerwca 2020 14:08 Zmodyfikowano dnia: 16 czerwca 2020 14:08 Obejrzało: 194 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, a jakie ma Pani pytanie ? Czy spisano protokół szkody ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 2 z dnia 16 czerwca 2020 14:09 Zmodyfikowano dnia: 16 czerwca 2020 14:09 Obejrzało: 194 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.