Reklamacja towaru uszkodzonego w transporcie.
Pytanie z dnia 16 czerwca 2020
Kupiłam drzwi na jednoosobową działalność gospodarczą. Jedne z drzwi przyszły uszkodzone, jednak sprzedający nie chce uznać reklamacji, ponieważ nie były odpakowane przy kierowcy, podpisałam odbiór.
Sniżana Jankowa Adwokat
Kancelaria Adwokacka Adwokat Sniżana Jankowa
Narutowicza 30/4, 20-016 Lublin
Dzień dobry. Musimy oddzielić odpowiedzialność kuriera (firmy transportowej), od odpowiedzialności sprzedającego. Jeśli opakowanie drzwi w momencie odbioru było nienaruszone (niepogięte, nierozerwane), to odpowiedzialność ponosi sprzedający. Należy na początek wysłać reklamację drogą oficjalną, a gdyby nie została uznania, kierować sprawę na drogę sądową.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a jakie ma Pani pytanie ? Czy spisano protokół szkody ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
 
                Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
 
                
             
                                 
                                            
                                             
                                            
                                             
                     
                             
                            

