reklamacja towaru

Pytanie z dnia 18 kwietnia 2019

Witam. Kupiliśmy jako firma od innej firmy na allegro produkt 7szt tablic. Zapłaciliśmy i wpisaliśmy adres dostawy nie do naszej firmy lecz do naszego klienta który odebrał towar i zgłosił nam po 1 dniu iz towar jest wadliwy- kurier spisał protokół odbioru po 6 dniach ich towar był wadliwie spakowany w środku, a zewnętrzne opakowanie nie było uszkodzone, nie było naklejek uprzedzajacych o delikatnej zawartości. Sprzedawca nie poczuwa sie do wymiany towaru ani zwrotu pieniedzy. Co z tym zrobić?

Dzień dobry, Państwo musicie uwzględnić reklamację swojego klienta i dopiero możecie dochodzić roszczeń zwrotnych od swego kontrahenta. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 kwietnia 2019 13:43 Zmodyfikowano dnia: 18 kwietnia 2019 13:43 Obejrzało: 400 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Witam, proszę wystosować pisemna reklamacje z opisem zarzutów i wad.

Odpowiedź nr 2 z dnia 18 kwietnia 2019 14:10 Zmodyfikowano dnia: 18 kwietnia 2019 14:10

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.