reklamacja telefonu. Rękojmia.
Pytanie z dnia 01 października 2020
Problem z telefonem rękojmia została uznana 11.08 telefon miał być wymieniony na nowy do tej pory go nie ma salon zwala winę na góre góra się zarzeka że to salon co mogę zrobić,żeby dostać telefon mowa o sieci Play.
Witam serdecznie, jedyną drogą pozostaje oficjalne zgłoszenie skargi nie tylko do sieci Play, ale również do rzecznika praw konsumentów. W większości przypadków takie działanie skutkuje. Pozdrawiam serdecznie
Podziękowałeś prawnikowi
 
                Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
 
                
             
                                 
                                            
                                             
                     
                             
                            


