Reklamacja przesyłki. Towar uszkodzony.

Pytanie z dnia 23 kwietnia 2020

Dzień dobry, serdecznie proszę o poradę w następującej sprawie. Za pośrednictwem jesnego z portali sprzedażowych kupiłam jako osoba prywatna przedmiot również od osoby prywatnej. Przedmiot ten został nadany przez sprzedającego w punkcie Pickup i perzekazany jednej z firm kurierskiech. Przedmiot był delikatny, szklany dlatego też miał zostać oznaczony naklejką informującą o tym. Mimo to otrzymałam uszkoszony przedmiot. Paczka nie nosiła znamion uszkodzenia, ale też nie miała naklejonego ostrzeżenia o delikatnej zawartości. Został spisany prorokół reklamacyjny w obecności kuriera. Reklamacja została odrzucona z powodu braku wspomnianej naklejki. Nadawca oraz osoba obsługująca punkt Pickup twierdzą, że naklejka została umieszczona na przesyłce, a firma kurierska twierdzi, że posiada nawet nagrania na których zlokalizowano moją paczkę i jest ona bez naklejki. Dodam, że wartość przedmiotu przekracza 500 zł, zapłaciłam sprzedawcy z góry. Kto w tej sytuacji ponosi odpowiedzialność za zaistniałą szkodę i jak odzyskać pieniądze.

Dzień dobry jeśli przewożnik jest w stanie udowodnić że przesyłka została zapakowana niezgodnie z regulaminem, to odpowiedzialność spada na sprzedawcę W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 kwietnia 2020 15:13 Zmodyfikowano dnia: 23 kwietnia 2020 15:13

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.