reklamacja płatności za lot

Pytanie z dnia 02 września 2019

Witam, ryainair zmanipulowal moja platnosc i zamiast zakupionego nowego lotu , 2 razy platnosc przez paypal sie nie powiodla, po czym dostalam amaila ze zaplacilam za zmiane lotu ktorej nie dokonywalam ok 300 euro. mialam lot za 80 zl w dwie strony dla dwoch osob o lacnzej wartosci 160zl.
po zmianie ktora z niewiaodmych przyczyn zostala dokonana przez aplikacje mobilna, stracilam loty dla dwoch pasazerow na dobra date i musialam przez to poniesc znow nowe koszty za nowy lot tym razem 400 zl za osobe, lacznie ryian ari lub jego manipulacje okradli mnie na wysokosc 300 euro plus 800 zl. Pisalam zazalenia w jezyku niemieckim bo tylko taka byla mozliwosc na stronie. Zadzwonilam do info za ktore rowniez niemalo zaplacilam. gdzie pani powiedziala ze ryainair ma za duzo pieniedzy zeby jeszcze manipulowac strony, ta wiadomosc jest nagrana z moim zazaleniem. nie wiem co robic dalej bardzo duzo pieniedzy stracilm, a nikt nie bedzie mi wmawiac tak jak ta pani ze to ja musialm takiej platnosci dokonac. Ani strona nie wysweitlila zadnej takiej platnosci ani zadnych zmian nie dokonywalam. Na chwile sprawdzilam tego dnia tylko ile kosztuje zmiana lotu. i zamiana nazwiska lub lotu to cena 100 euro. Nigdy bym takiej zmiany nie dokonala, bo nowy lot jest tanszy! prosze serdecznie o pomoc

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.