Reklamacja naprawy auta u mechanika.

Pytanie z dnia 21 sierpnia 2021

Oddałem samochód do warsztatu pod szyldem service bosch na wymianę rozrządu no i przez miesiąc jeździłem było wszystko ok . Przez przypadek traf tak chciał że pojechałem na wymianę oleju do autoryzowanego serwisu Forda i Pan mechanik powiedział mi że z okolic gdzie znajduje się rozrząd słychać niepokojący dźwięk no to ja nie czekając udałem się natychmiast do wcześniej wspomnianego warsztatu Service Bosch gdzie wymieniali mi rozrząd. Panu z obsługi warsztatu powiedziałem jaka jest sytuacja , co mi powiedział mechanik w autoryzowanym serwisie Forda że słychać niepokojące dźwięki no to Pan z obsługi powiedział ok wiedziemy na kanał i sprawdzimy co jest nie tak. Po weryfikacji i oględzinach okazało się że faktycznie jeden z elementów założonego nowego rozrządu posiada wadę i trzeba będzie wymienić cały rozrząd ponieważ był na gwarancji, przejechane na nim miałem 10000km. I tu zaczynają się schody, Pan z obsługi Service Bosch mówi że może wymienić poraz drugi cały nowy rozrząd tylko że ja jako klient muszę za niego zapłacić poraz drugi a ten rozrząd wadliwy zdemontuje i wyślą do reklamacji , no i ja dostaną zwrot pieniędzy za zareklamowany rozrząd to zwrócą mi pieniądze. To ja mówię ok. Tylko teraz od zareklamowych części mijają 2 miesiące i nic .panowie z obsługi twierdzą że sklep z którym współpracują nie uznał im gwarancji i nie mogą odzyskać pieniędzy za wadliwy rozrząd. Wydaje mi się że proces reklamacji nie trwa 2 miesiące tylko krócej. Co ja jaki zwykły konsument w takim przypadku mam robić, gdzie się udać żeby odzyskać pieniądze. Proszę o jakieś wskazówki i pomoc. Dziękuję

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.