reklamacja mebli,brak kontaktu z firmą

Pytanie z dnia 26 lutego 2019

Zle wykonane meble, rekalamacja.przyjeta ale nie zrealizowana. Brak kontaktu z.firma, nie.odbierają telefonu. Wyslany list ale Pan nieodebral. Co robic dalej?

Dzień dobry, a może Pan/i dokładnie opisać sytuację z podaniem dat poszczególnych czynności ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 lutego 2019 13:30 Zmodyfikowano dnia: 26 lutego 2019 13:30 Obejrzało: 301 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, Złożyć oswiadczenie o obnizeniu ceny lub odstapić od umowy jezeliw ada jest istotna. A nastepnei skierować sprawę do sądu.,

Odpowiedź nr 2 z dnia 27 lutego 2019 09:08 Zmodyfikowano dnia: 27 lutego 2019 09:08

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.