Reklamacja mebli

Pytanie z dnia 24 lipca 2020

Reklamuję meble ogrodowe, które po 20 miesiącach zaczęły pękać, rattan disłownie się kruszy. Sklep on-line odrzucił reklamację tłumacząc, ze jest to uszkodzenie mechanicze, w odpowiedzi/w odwołaniu przesłałam do sklepu wyjaśnienie i zdjęcia udowadniające, ze nie ma fizycznej możliwości, aby to było uszkodzenie mechaniczne i kolejna odpowiedź odmowna w zasadzie już bez żadnego wyjaśnienia. W jaki sposób mogę probować walczyć ze sklepem? Czy zasadne jest wykonanie ekspertyzy rzeczoznawcy? Z góry dziękuję z odpowiedź. Renata

Szanowna Pani, może Pani spróbować skorzystać z pomocy Miejskiego Rzecznika Konsumentów, np. w Łodzi działa przy urzędzie miejskim. https://uml.lodz.pl/dla-mieszkancow/rzecznicy-i-pelnomocnicy/miejski-rzecznik-konsumentow-w-lodzi/ Myślę że tam uzyska Pani fachową i nieodpłatną poradę. Rzecznik może Panią reprezentować wobec firmy jak również wnieść w Pani imieniu stosowne powództwo do sądu powszechnego. Wykonanie ekspertyzy jest oczywiście przydatne, ale jej wyniki nie muszą zostać zaakceptowane przez sklep. Natomiast w toku ewentualnego procesu sądowego sąd i tak będzie musiał powołać biegłego, z listy biegłych sądowych, który wyda opinię na potrzeby postępowania. Z poważaniem, Dominik Piesiewicz radca prawny

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 lipca 2020 20:38 Zmodyfikowano dnia: 28 lipca 2020 20:38 Obejrzało: 272 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.