Reklamacja mebli zakupionych w sklepie internetowym.

Pytanie z dnia 27 maja 2020

Witam, zakupiłam meble ze sklepu internetowego. Do podstawowej kolekcji zamówiłam również dodatkowo półkę na wymiar. Dopytywałam czy półka będzie w tym samym kolorze. Dostałam takie potwierdzenie. W korespondencji sprzedawca sugerował iż półka będzie zamawiana u producenta pozostałych mebli. Po dostarczeniu mebli okazało się iż produkt jest w zupełnie innym odcieniu niż pozostałe meble. Zgłosiłam reklamację. Bezpośrednio od producenta mebli dowiedziałam się iż półka nie jest ich produktem. Sprzedawca do czasu poinformowania go o tym iż kontaktowałam się bezpośrednio z producentem, "mydlił oczy" iż zgłosił reklamację producentowi. po tym jak go o tym poinformowałam zmienił front i przyznał, że półka była domawiana gdzie indziej a kolor drewna( meble dębowe) może się róznić bo to wynika z właściwości drewna. Rzecz w tym iż ja przed zamówieniem specjalnie dopytywałam czy półka będzie w tym samym odcieniu. Miała być. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Pozdrawiam,
Monika

Dzień dobry, może Pani odstąpić od zakupu półki. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 maja 2020 13:03 Zmodyfikowano dnia: 27 maja 2020 13:03 Obejrzało: 387 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

ma Pani jakąś umowę lub potwierdzenie w korespondencji tego co Pani opisała?

Odpowiedź nr 2 z dnia 27 maja 2020 21:11 Zmodyfikowano dnia: 27 maja 2020 21:11

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.