Reklamacja. Jaki termin na rozpatrzenie reklamacji.

Pytanie z dnia 18 lutego 2022

Dzień dobry dwa miesiące temu oddałem na reklamację nawilzacz.powietrza(uzywany 4dni od kupna) i do dnia dzisiejszego nie ma wiadomości o owym sprzęcie.. philips umywa ręce a sklep nic nie wie co mógłbym zrobić w tym przypadku

Dzień dobry, zasadą jest, że brak odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od otrzymania żądania konsumenta skutkuje uznaniem tego żądania w zakresie i treści wskazanym w reklamacji. Proszę napisać pisemne wezwanie do wykonania przez sprzedawcę tego, czego Pan żądał w reklamacji. W razie pytań zapraszam do kontaktu, adw. Elżbieta Walczak, www.walczaklegal.com, tel. 662 069 190

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 lutego 2022 09:24 Zmodyfikowano dnia: 21 lutego 2022 09:24 Obejrzało: 220 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.