Reklamacja drukarki zakupionej na fakturę.

Pytanie z dnia 03 kwietnia 2020

Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą i sprzedałem klientowi drukarkę w styczniu 2019 roku.
Klient prowadzi działalność gospodarczą i dokonał zakupu na fakturę.
Drukarkę chce zareklamować ale nie może skorzystać z gwarancji gdyż wygasła po roku,reklamacje chce złożyć z tytułu rękojmi.Proszę mi odpowiedzieć czy może skorzystać z takiej formy

Z góry dziękuję i Pozdrawiam

Dzień dobry, jeśli rękojmia nie została skrócona, ani wyłączona, to tak, może zgłosić z niej roszczenia, ale ich zasadność nie jest taka oczywista. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 kwietnia 2020 16:27 Zmodyfikowano dnia: 3 kwietnia 2020 16:27 Obejrzało: 296 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry jeśli nie została wyłaczona w trakcie zakupu, to może z niej skorzystać W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 3 kwietnia 2020 16:56 Zmodyfikowano dnia: 3 kwietnia 2020 16:56

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.