Reklamacja do banku.

Pytanie z dnia 19 września 2023

19.08 wypłacał 1000zl z bankomatu transakcja nie udała się,ale z konta spisało koszty. Przez tel.zlozylem reklamację. 31.08 zadzwonił na infolinije banku że nie mam kosztów, Pani powiedziała że nie ma żadnej reklamacji, złożyła pani reklamację, przeprosiła za koleżanke.19.10 dalej nie mam zwrotu kosztów i zero reakcji od banku. Jak można ukarać Bank za tą?czy mogę dostać odszkodowanie?

Dzień dobry, jeśli załatwianie na infolinii nic nie daje to stanowczo rekomenduję napisać pismo, w którym napisze Pani, że reklamacja została już złożona i wnosi Pani o przyspieszenie jej rozpoznania + opisze Pani ponownie szczegóły sprawy. Dopiero potem można by ewentualnie pomyśleć czy np. napisać do rzecznika praw konsumenta czy rzecznika finansowego - ale to zależy co bank odpisze. Najlepiej mieć po prostu wszystko na papierze. Adw. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 września 2023 11:46 Zmodyfikowano dnia: 20 września 2023 11:46 Obejrzało: 64 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.