reklamacja

Pytanie z dnia 01 kwietnia 2019

Dzień dobry. 6 stycznia zareklamowałem drabinę, ponieważ pękł 1 stopień. Ponieważ była to sprzedaż za pośrednictwem allegro zgłosiłem ten fakt mailowo. Przez 10 dni nie było odzewu, aż w końcu ktoś odebrał telefon, wysłuchał mnie i stwierdził, że pieniądze będą zwrócone po czym przysłał kuriera po uszkodzony przedmiot. Dopiero 1 marca otrzymałem jednak pismo z dnia 20 lutego, że reklamacja nie jest uwzględniona. Niezwłocznie odwołałem sie od tej decyzji. Na dzień dzisiejszy nie mam ani pieniędzy, ani drabiny. Co mogę zrobić?

Dzień dobry, zgodnie z KC, jeśli w ciągu 14 dni sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania konsumenta o obniżenie ceny, wymianę lub naprawę rzeczy, uznaje się te żądanie za uwzględnione. Tym samym, teraz może Pan bezpośrednio domagać się pieniędzy od sprzedawcy. Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 kwietnia 2019 15:34 Zmodyfikowano dnia: 2 kwietnia 2019 15:34

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.