Reklamacja.

Pytanie z dnia 03 listopada 2020

Witam
Kupiłam kosiarkę w ........ Zepsuła się linka wiec w ramach gwarancji przysługiwała naprawa. Po realizacji reklamacji towar otrzymałam popsuty maszyna miała popsuta geometrię i skręcała w lewo wiec kolejny raz została odesłana wróciła i tym razem sama skręcała w prawo kolejny raz została odesłana wróciła obdrapane i ze zgiętym nożem który haczy obbudowe. Czy mogę odstąpić od umowy i ubiegać się o zwrot kosztów kosiarki ?

Jeśli korzystała Pani z reklamacji w ramach rękojmi, może Pani odstąpić od umowy po nieudanej naprawie kosiarki. Zachęcam do zapoznania się z naszym artykułem na ten temat znajdującym się na stronie https://pulrol.pl/2020/10/21/jak-skorzystac-z-reklamacji/ Pozdrawiam, r.pr. Karolina Pułról

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 listopada 2020 21:49 Zmodyfikowano dnia: 4 listopada 2020 21:49

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.