Reklamacja

Pytanie z dnia 24 kwietnia 2020

Witam
Czy klient który zakupił u mnie w firmie urządzenie elektroniczne (wyświetlacz i centralką sterującą do samochodu) i po 9 miesiącach zareklamował produkt (uszkodzeniu uległa centralka sterująca) ale sam rozkręcił urządzenie przy czym zostały zerwane plomby (nie wiem po co, może chciał naprawić?) i teraz domaga się zwrotu pieniędzy. Czy może to zrobić? Jak się bronić? Na jaki artykuł się powołać?

Dzień dobry uzależnione jest to od tego czy korzysta z prawa rękojmi czy gwarancji. W razie wątpliwości oraz pytań zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 kwietnia 2020 12:03 Zmodyfikowano dnia: 26 kwietnia 2020 12:03

Jeżeli sam dokonał napraw gwarancja nie obowiązuje.

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 maja 2020 02:18 Zmodyfikowano dnia: 5 maja 2020 02:18

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.