Reklamacja,

Pytanie z dnia 03 stycznia 2020

Dzień dobry, kupiłem komputer na firmę, okazało się, że ma uszkodzoną kartę graf. odesłałem ją. Firma od ponad dwóch miesięcy zwleka z rozwiązaniem reklamacji. Bardzo trudny kontakt, jeśli w ogóle odbiorą telefon. Wiem, że jako firma mam mniej praw niż osoba prywatna. Bardziej chodzi mi tu o zasady niż o pieniądze. Firma po prostu skandalicznie traktuje klientów.
Co mogę zrobić?

Dzień dobry, odesłał Pan kartę graficzną, ale czy oficjalnie skorzystał z rękojmi ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 stycznia 2020 18:36 Zmodyfikowano dnia: 3 stycznia 2020 18:36 Obejrzało: 209 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Szanowny Panie, Fakt, że nabył Pan komputer na potrzeby działalności gospodarczej, w żaden sposób nie ogranicza Pana uprawnień z tytułu gwarancji bądź rękojmi (o ile nie zostały umownie wyłączone). W niniejszej sprawie należy skierować do sprzedawcy pisemne wezwanie do usunięcia wad produktu w określonym terminie pod rygorem odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży. Służę pomocą przy sporządzeniu takiego wezwania. Z wyrazami szacunku, adw. Marek Jaroch

Odpowiedź nr 2 z dnia 3 stycznia 2020 23:25 Zmodyfikowano dnia: 3 stycznia 2020 23:25 Obejrzało: 207 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.