Reklamacja,

Pytanie z dnia 03 stycznia 2020

Dzień dobry, kupiłem komputer na firmę, okazało się, że ma uszkodzoną kartę graf. odesłałem ją. Firma od ponad dwóch miesięcy zwleka z rozwiązaniem reklamacji. Bardzo trudny kontakt, jeśli w ogóle odbiorą telefon. Wiem, że jako firma mam mniej praw niż osoba prywatna. Bardziej chodzi mi tu o zasady niż o pieniądze. Firma po prostu skandalicznie traktuje klientów.
Co mogę zrobić?

Dzień dobry, odesłał Pan kartę graficzną, ale czy oficjalnie skorzystał z rękojmi ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 stycznia 2020 18:36 Zmodyfikowano dnia: 3 stycznia 2020 18:36 Obejrzało: 285 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Szanowny Panie, Fakt, że nabył Pan komputer na potrzeby działalności gospodarczej, w żaden sposób nie ogranicza Pana uprawnień z tytułu gwarancji bądź rękojmi (o ile nie zostały umownie wyłączone). W niniejszej sprawie należy skierować do sprzedawcy pisemne wezwanie do usunięcia wad produktu w określonym terminie pod rygorem odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży. Służę pomocą przy sporządzeniu takiego wezwania. Z wyrazami szacunku, adw. Marek Jaroch

Odpowiedź nr 2 z dnia 3 stycznia 2020 23:25 Zmodyfikowano dnia: 3 stycznia 2020 23:25

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.