Reklamacja

Pytanie z dnia 21 grudnia 2019

Dzień dobry. W lutym 2019 roku zakupiłem w Media Expert drona DJI Phantom za 7000 zł. Dron został zakupiony na fakturę. 13 października 2019 roku stwierdziłam awarię tego urządzenia (bardzo krótki zasięg na częstotliwości 2,4 GHz). 14 października oddałem sprzęt do sklepu w którym był kupiony. Niestety po 2 miesiącach otrzymałem informację od pracownicy sklepu, że sprzęt nie został naprawiony bo trafił do nieautoryzowanego serwisu i tak naprawdę nie wiedzą gdzie mają go wysłać. W sklepie, po tej informacji, zmieniłem reklamację z odpowiedzialności producenta na rękojmię. Niestety czekam już następne trzy tygodnie i nie wiem co mógłbym jeszcze zrobić by odzyskać nowego lub naprawionego drona. Jak długo sklep może przedłużać realizację reklamacji i czy mogę żądać zadośćuczynienia za zwłokę w realizacji reklamacji? Pozdrawiam.

Dzień dobry, co to znaczy, że „zmienił” Pan „reklamację z odpowiedzialności producenta na rękojmię” ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 grudnia 2019 09:38 Zmodyfikowano dnia: 27 grudnia 2019 09:38 Obejrzało: 157 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.