Regulamin zwrotów w sklepie.

Pytanie z dnia 20 kwietnia 2021

Witam, pracuję w dużym sklepie, czy zarząd ustalając zasady zwrotu towaru może sobie umieścić zapisem, że bez paragonu zwrotu nie przyjmuje. Ostatnio przyjęłam zwrot na podstawie wyciągu z konta bankowego, gdyż wydawało mi się, że jest to wystarczający dowód zakupu . Na tej podstawie znalazłam paragon w systemie i dokonałam zwrotu pieniędzy za towar. Teraz firma chce abym o ja zapłaciła za towar gdyż nie ma paragonu czy to jest zgodne z prawem ?

Dzień dobry, ale chodzi o zwrot towaru z rękojmi ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 kwietnia 2021 15:02 Zmodyfikowano dnia: 20 kwietnia 2021 15:02 Obejrzało: 334 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Szanowna Pani, proszę o informację na jakiej podstawie ten zwrot był dokonywany. Czy był to zakup przez internet, z powodu jakiejś wady? Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek

Odpowiedź nr 2 z dnia 21 kwietnia 2021 16:48 Zmodyfikowano dnia: 21 kwietnia 2021 16:48

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.