Pytanie z dnia 06 lutego 2018

Witam mam pytanie odnośnie przesyłki która wysłałem nie dawno,była to dosyć wartościowa żecz i wpelni sprawna. Odbiorca odebrał przesyłkę i po rozpakowaniu okazało się że towar jest uszkodzony,dodam iż otrzymałem już zapłatę za ten towar.Teraz odbiorca chce mi odesłać uszkodzony towar i domaga się zwrotu pieniędzy,czuje się w tej sytuacji pokrzywdzony,bo towar nie nadaje się się już do użytku,a zarazem jak zwrócę pieniądze to zostanę z niczym,co mógłbym w tym przypadku najlepiej zrobić ,nie chce mieć żadnych problemów.

Dzień dobry, proszę dokładnie opisać sytuację. Kiedy nabywca odebrał towar ? Czy został spisany protokół szkody ? Na czym polegają uszkodzenia przesyłki ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 lutego 2018 17:02 Zmodyfikowano dnia: 6 lutego 2018 17:02 Obejrzało: 332 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem