Pytanie z dnia 07 sierpnia 2018

Prowadzę sprzedaż internetową i coraz częściej mam przypadki gdy klient nie odbiera zamówionej przez formularz paczki pobraniowej. Firma kurierska obciąża mnie podwójną opłata za przesyłkę. W ostatnich dniach stratny jestem już kilkaset złotych. Chciałbym się dowiedzieć co mogę z tym zrobić wobec konsumeta oraz jakia jest procedura orasz szanse na odzyskanie swoich pieniędzy.

Dzień dobry, powinien Pan dostosować sklep on-line do dokonywania przedpłat i wysyłać przesyłki opłacone. Pozdrawiam.

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 sierpnia 2018 13:20 Zmodyfikowano dnia: 8 sierpnia 2018 13:20

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.