Pytanie z dnia 29 września 2017

Prowadzę firmę usługową (montaż mebli). Chciałbym zmienić profil swojej działalności na obsługę firm stolarskich. Chcę oferować odpłatne przedłużenie gwarancji na meble. Usługa jest opłacana przez firmę stolarską, która oferuje dodatkową gwarancję (serwis) mebli poza gwarancją 2 letnią dla swoich klientów. Wyjaśniam: Pan Kowalski kupił meble u stolarza. Kowalski ma 2 letnią gwarancję na meble. Stolarz oferuję dodatkową bezpłatną gwarancję na kolejne 3 lata. Stolarz opłaca usługę serwisową w mojej firmie, a ja bezpłatnie naprawiam meble Panu Kowalskiemu przez 3 lata poza 2 letnią gwarancją (łącznie 5 lat gwarancji). Moja pytanie: Jakich określeń użyć w umowie gwarancji dodatkowej (udzielanej przez ze mnie) żeby to była usługa serwisowa, a nie umowa ubezpieczenia tak jak to jest przy przedłużaniu gwarancji na sprzęt AGD. Wiadomo, że nie mogę sprzedać ubezpieczenia bo to uwzględniają inne przepisy.

Szanowny Panie, chętnie skonstruuję dla Pana takie postanowienia w umowie i zweryfikuję Pana propozycję umowy. Z poważaniem, adw. Anna Kleniewska (a.kleniewska@ikgp.pl)

Odpowiedź nr 1 z dnia 7 października 2017 00:44 Zmodyfikowano dnia: 7 października 2017 00:44 Obejrzało: 186 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.