Pytanie z dnia 02 maja 2020
Prowadzę działalność gospodarczą i sprzedaje produkty przez portal Allegro.
Mam sytuację, gdzie klientka nie odebrała przesyłki pobraniowej i przesyłka wróciła do mnie.
Co mogę w takiej sytuacji zrobić, aby odzyskać pieniądze za przesyłke w obie strony?
Michał Bukowski Adwokat
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Pozostaje wezwanie do zapłaty i następnie sprawa sądowa o zapłate.
Podziękowałeś prawnikowi
 
                Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
 
                
             
                                 
                                            
                                             
                     
                             
                            


