Proszę o pomoc w sprawie nieuczciwego sposobu prowadzenia biznesu i wszczęcie w tej sprawie dochodzenia.

Pytanie z dnia 04 grudnia 2020

Szanowni Państwo,
Niczego nie zamawiając otrzymałem fakturę wraz z materiałami których nie zamówiłem.

Niniejszym oświadczam, że przesłanej faktury nie opłacę i odsyłam przesyłkę na adres skąd ją otrzymałem informując jednocześnie o tym fakcie Sprzedawcę.
Mimo tego dostaję ponaglenia o treści:

"Szanowni Państwo,
dziękujemy za przesłaną korespondencję.
Wyjaśniamy, że dnia 16.11.2020 r. odbyła się rozmowa telefoniczna, w trakcie której nasz przedstawiciel zaproponował Państwu publikację "Instalacje elektrycznych w praktyce". Podczas rozmowy Pan .............wyraził zgodę na zapoznanie się i wysłanie publikacji na adres:
.............................................
Dnia 17.11.2020 r. nastąpiła wysyłka pierwszego, zapoznawczego/testowego numeru publikacji w cenie 10,69 zł brutto i faktury CIE-4001079/2020.
Kody dostępu wysłaliśmy w dniu 17.11.2020 r. na podany adres .............
Zgodnie z ofertą przedstawioną przez naszego przedstawiciela, w ciągu 14 dni od momentu otrzymania pierwszego, zapoznawczego/testowego numeru publikacji mieliście Państwo możliwość rezygnacji z dalszego otrzymywania kolejnych numerów.
Ponieważ nie otrzymaliśmy od Państwa informacji o rezygnacji z "Instalacje elektrycznych w praktyce", wysyłka następnego numeru oraz faktury EIE-4000751/2020 została zrealizowana w dniu 26.11.2020 r.
Jak szybko i korzystnie dla Państwa zamknąć prenumeratę publikacji "Instalacje elektrycznych w praktyce"
W ramach faktury numer EIE-4000751/2020 otrzymacie Państwo jeszcze 5 numerów publikacji. Tym samym prosimy o szybkie uregulowanie należności za prenumeratę publikacji "Instalacje elektrycznych w praktyce" w kwocie 679,75 zł.
Zgodnie z ofertą, Państwa rezygnacja będzie skuteczna po rozliczeniu faktury.
Z wyrazami szacunku

Dominika
Zespół Obsługi Klienta
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU PRZEZ NASZ FORMULARZ DOSTĘPNY NA STRONIE

Bardzo proszę o wsparcie i pomoc prawną.

Pozdrawiam

Dzień dobry, nie prowadził Pan żadnej rozmowy telefonicznej w tej sprawie ? Kto więc wg sprzedawcy miał złożyć zamówienie ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 grudnia 2020 20:49 Zmodyfikowano dnia: 6 grudnia 2020 20:49 Obejrzało: 202 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry jeśli wskazana rozmowa nie miała miejsca, nie mają prawa wymagać jakiejkolwiek zapłaty. Nawet jeśli do zawarcia umowy doszło, termin 14 dni jest zachowany jeśli konsument w tym czasie wysłał oświadczenie. W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 7 grudnia 2020 10:09 Zmodyfikowano dnia: 7 grudnia 2020 10:09 Obejrzało: 199 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.