Problemy z realizacją zamówienia w sklepie internetowym – brak dostawy i błędny towar.

Pytanie z dnia 27 września

Dzień dobry,
24 lipca zakupiłam w sklepie internetowym 3 lampy. Sprzedawca nie wysyłał towaru przez długi czas. Kontaktowałam się ze sprzedawcą wielokrotnie mailowo i telefonicznie. Nie otrzymałam żadnych wiadomości zwrotnych. Pod koniec sierpnia wysłałam maila z żądaniem anulowania zamówienia i zwrotu środków. Mail został zignorowany i 8 września otrzymałam przesyłkę w której były dwie z trzech zamawianych lamp oraz jedna której nie zamawiałam. Skontaktowałam się od razu że sprzedawca i powiedziałam o zaistniałej sytuacji. Powiadomiono mnie, że zostanie wysłany kurier po niepoprawnie otrzymaną lampę i zostanie mi wysłana zamawiana lampa. Do tej pory (27.09) nie pojawił się u mnie kurier. Czy mam jakieś prawne rozwiązania w związku z tą sytuacją?

Dzień dobry. Może Pani w tej sytuacji złożyć reklamację / żądanie dostarczenia zgodnej z umową lampy bądź odszkodowania (obniżenie ceny) z tytułu rękojmi. Jeśli po upływie wyznaczonego terminu sprzedawca nadal nie zareaguje należało będzie odstąpić od umowy i zażądać zwrotu pieniędzy. Natomiast jeśli sklep nie zwróci pieniędzy, jedynym rozwiązaniem pozostanie złożenie do sądu pozwu o zapłatę. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 1 z dnia 30 września 2025 00:03 Zmodyfikowano dnia: 30 września 2025 00:03 Obejrzało: 11 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.