Problemy z realizacją zamówienia w sklepie internetowym – brak dostawy i błędny towar.
Pytanie z dnia 27 września
Dzień dobry,
24 lipca zakupiłam w sklepie internetowym 3 lampy. Sprzedawca nie wysyłał towaru przez długi czas. Kontaktowałam się ze sprzedawcą wielokrotnie mailowo i telefonicznie. Nie otrzymałam żadnych wiadomości zwrotnych. Pod koniec sierpnia wysłałam maila z żądaniem anulowania zamówienia i zwrotu środków. Mail został zignorowany i 8 września otrzymałam przesyłkę w której były dwie z trzech zamawianych lamp oraz jedna której nie zamawiałam. Skontaktowałam się od razu że sprzedawca i powiedziałam o zaistniałej sytuacji. Powiadomiono mnie, że zostanie wysłany kurier po niepoprawnie otrzymaną lampę i zostanie mi wysłana zamawiana lampa. Do tej pory (27.09) nie pojawił się u mnie kurier. Czy mam jakieś prawne rozwiązania w związku z tą sytuacją?
Tomasz R. Weigt Adwokat
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. Może Pani w tej sytuacji złożyć reklamację / żądanie dostarczenia zgodnej z umową lampy bądź odszkodowania (obniżenie ceny) z tytułu rękojmi. Jeśli po upływie wyznaczonego terminu sprzedawca nadal nie zareaguje należało będzie odstąpić od umowy i zażądać zwrotu pieniędzy. Natomiast jeśli sklep nie zwróci pieniędzy, jedynym rozwiązaniem pozostanie złożenie do sądu pozwu o zapłatę. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.