Problem z usługa montażu pompy ciepła.

Pytanie z dnia 23 listopada 2022

Witam,
Zamowilam usluge od instalatora o dobranie do budynku pompy ciepla, jej kupnie przywiezieniu, instalacji oraz calego cyklu cieplnego.
Pompa ciepla zamontowana 4.11 a18.11 zglosilam pierwsza awarie, wymiana czujnika zewnetrznego. Czy mam prawo to tzw ręjkomi ?

Chce zwrot tej pompy, demontaż i montaż nowej.

Czy mam do tego prawo by zadac tego jako wadliwej pompy jako konsumet, od firmy ktora to organizowala i montowala sprzedajac mi cały pakiet?

Nadmnienie ze montazysta sie wypiera i chce zebym ja ciagle servisowala i kontaktowala sie tylko z servisem producenta a nie z nim.

Dzień dobry, wszystko zależy od tego, jaką umowę zawarła Pani z firmą, która zainstalowała u Pani pompę ciepła. Jeżeli była to umowa sprzedaży, to będą Pani przysługiwały roszczenia z tytułu rękojmi (można je bowiem kierować tylko do sprzedawcy). Z poważaniem r.pr. Michał Mikołajczak, tel.: 692 326 880, e-mail: michal.mikolajczak@mm-kancelaria.com, www.mm-kancelaria.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 listopada 2022 15:26 Zmodyfikowano dnia: 23 listopada 2022 15:26 Obejrzało: 408 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem