Problem z przelewem bankowym.

Pytanie z dnia 12 czerwca 2021

Dzień dobry, wczoraj dostałam na aplikacji banku prośbę o zaakceptowanie przelewu na 100$, prośba została odrzucona. Napisałam do banku ze była taka transakcja i czy mam blokować konto. Otrzymalam informacje ze nie widać u nich takiej transakcji wiec nie ma potrzeby. Dziś już bez żadnej autoryzacji zeszło z konta 6 przelewów każdy po 100$ za łączna kwotę 2500zl. Bez żadnej autoryzacji. Wyskoczyło jedynie powiadomienie ze środki na koncie się kończą. Karta została zablokowana. Pytanie, czy jest jakaś realna możliwość odzyskania środków? Nie była to kradzież przez wejście w link czy nieautoryzowana stronę. Ktoś znając numer karty ukradł z niej wszystkie srodki.

Dzień dobry mozna skierować reklamację do banku, a w razie odmowy skierować do sądu pozew o zapłatę przeciwko Bankowi. W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. radca prawny A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 czerwca 2021 07:04 Zmodyfikowano dnia: 14 czerwca 2021 07:04 Obejrzało: 440 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. 1. W takiej sytuacji należy najpierw skierować do banku reklamację z wnioskiem o niezwłoczny zwrot środków na konto z tytułu wystąpienia nieautoryzowanej transakcji. 2. Jeżeli bank reklamacji nie uwzględni to będzie należało skierować do sądu powództwo z żądaniem dokonania przez bank rzeczonej czynności. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996

Odpowiedź nr 2 z dnia 14 czerwca 2021 10:31 Zmodyfikowano dnia: 14 czerwca 2021 10:32 Obejrzało: 436 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.