Problem z płatnością na Booking.
Pytanie z dnia 07 lipca
Chciałabym zapytać o moją sytuację związaną z rezerwacją na Booking.com. Właściciel obiektu pobrał z mojej karty tzw. płatność testową, która miała jedynie sprawdzić kartę i zgodnie z jego zapewnieniami miała zostać zwrócona, ponieważ faktyczna płatność miała być dokonana dopiero na miejscu, w obiekcie.
Właściciel tej testowej kwoty jednak nie zwrócił złamał politykę Booking.com, więc to Booking zwrócił mi tę kwotę ze swoich środków, ale jedynie na wewnętrzny portfel na ich platformie. Środków tych nie mogę ani wypłacić na konto bankowe, ani wykorzystać poza ich stroną.
Moje pytanie brzmi: czy w takiej sytuacji Booking.com miał prawo zwrócić mi środki wyłącznie na portfel wewnętrzny, a nie na konto bankowe, skoro była to płatność pobrana niesłusznie przez właściciela obiektu.
Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedź.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.