Problem z klientką

Pytanie z dnia 22 stycznia 2020

Witam mam pytanie jak można zakończyć sprawę komentarzy składanych pod adresem mojego salonu fryzjerskiego przez Panią , która podpisała zgodę na wykonanie rozjaśniania włosów i wiedząc o tym , że efektu jaki sobie życzy nie osiągnie na jednej wizycie złożyła sprawę do Sądu i Ją przegrała. to nie był pierwszy salon , w którym ta Pani próbowała wyłudzić pieniążki. Teraz się mści i wszędzie gdzie może na forach składa komentarze, w których pisze o krzywdzonych przeze mnie klientkach. Nie chcę schodzić do poziomu tej Pani, ale w jakiś cywilizowany sposób chciałabym skończyć to. Czy mogę podobno mamy wolność słowa - to Ja dziękuje właśnie ta wolność niszczy mój salon

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.