problem z kasynem online.
Pytanie z dnia 22 maja
Witam mam nagrania z total casino jak chodzą ich gra tu akurat chodzi o jedną i tą samą ich argumentami jest słabe połączenie jakieś nieaktualne przekładanki i stek bzdur.Podczas gry występuje komunikat oczekiwanie na odpowiedź serwera. Tylko w jednej grze bo inne działają okPisze do nich lecz brak racjonalnej odpowiedzi i ciągłe zwalanie winnny na bzdury. Mam nagrania zrzuty ekranu i moje pytanie brzmi czy jakbym chcia na tej podstawie uzyskać zwrot wszystkich wpłaconych środków i czy jest szansa. Zamierzam ten temat nagłaśniać i nawet pisać do ministerstwa aktywów państwowych to czy jest szansa aby to z nimi wygrać.Denerwuje mnie ich olewanie tematu i brak sensownej odpowiedzi choć to nie ja mam problem a oni . Czy jest sens wsadzać kij w mrowisko i się szarpac
Elżbieta Walczak Radca prawny
WALCZAK Legal radcowie prawni
dr. Seweryna Sterlinga 27/29 lok. 803, 90-212 Łódź
Dzień dobry, podjęcie dialogu z kasynem to nie jest prosta sprawa. To dość duży podmiot i chętnie wykorzystuje ten fakt. Zawsze można napisać pismo z reklamacją. Jeśli odpowiedź będzie negatywna to pozostaje tylko droga sądowa, aby odzyskać środki z kasyna. Tutaj jednak zaznaczam, że w sprawie musiałby wystąpić biegły, aby zweryfikował czy wszystko działało zgodnie z procedurami i konsument nie został w jakiś sposób oszukany. R. pr. Elżbieta Walczak
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.