Prawo kupującego do zwrotu towaru.

Pytanie z dnia 26 listopada 2021

Zakupiłam fotelik samochodowy w sklepie stacjonarnym, niestety fotelik nie jest odpowiedni do mojego samochodu
Jest za duży i dziecko dotyka głową o dach samochodu. Sprzedawca nie chce zwrócić mi pieniędzy. Proszę o pomoc.

Niestety prawo zwrotu bez podania przyczyny nie ma zastosowania do sklepów stacjonarnych. To zależy od ich dobrej woli. Mogę natomiast zaproponować napisanie pisma w Pana imieniu, może to skłoni sprzedawcę do ustępstw. Zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 listopada 2021 12:29 Zmodyfikowano dnia: 26 listopada 2021 12:29 Obejrzało: 237 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Zwrot towaru bez wystąpienia niezależnej przyczyny nie jest możliwy jeżeli zakup dokonany został w siedzibie sprzedawcy (chyba że regulamin sklepu przewiduje taką możliwość). Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 2 z dnia 26 listopada 2021 12:33 Zmodyfikowano dnia: 26 listopada 2021 12:33 Obejrzało: 236 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.