Prawo klienta do zwrotu towaru.
Pytanie z dnia 26 lipca 2022
Klient zakupił towar przez internet. Nie podoba mu się kolor. Zgłosił jednocześnie zwrot i rekojmie? Czy rękojmia mu przysługuje? Sprawa wisi już 13 dzień a on towaru nie odsyła.
Elżbieta Walczak Radca prawny
WALCZAK Legal radcowie prawni
dr. Seweryna Sterlinga 27/29 lok. 803, 90-212 Łódź
Dzień dobry, rękojmia jest za wady, więc jeśli to kwestia estetyczna to klient może po prostu zwrócić towar, czyli w czternastym dniu go nadać na adres do zwrotu. Adw. Elżbieta Walczak, www.walczaklegal.com, tel. 662 069 190
Podziękowałeś prawnikowi
Tomasz R. Weigt Adwokat
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. Nie, klient mógłby skorzystać z rękojmi tylko w sytuacji, w której kolor przedmiotu nie zgadzałby się z kolorem przedstawionym w ofercie. Klient może jednak skorzystać z prawa do zwrotu towaru w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.