Pytanie z dnia 31 sierpnia 2017

Pracownik infolinii banku dokonał przelewu bez mojej akceptacji. (Bank przyznal ze to blad pracownika). Splacalam zajecie komornicze, podczas rozmowy dowiedzialam sie o drugim zajeciu. Pracownik splacil oba zajecia, wyrazalam zgode na splate calkowita tylko jednego, celem wyjasnienia owego drugiego zajecia z komornikiem. Złożyłam reklamacje (chce odzyskać pieniadze), ale dowiedziałam się, ze narazie pieniędzy nie otrzymam, bo przelew został już "puszczono dalej". Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Chce odzyskać pieniadze jak najszybciej. Prosze o pomoc.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.