Powtórna reklamacja obuwia.
Pytanie z dnia 20 grudnia 2019
Dzien dobry.Złożyłam drugą reklamacje butów ( ta sama wada )żądanie wymiany na nowe bądź zwrot gotówki ,brak odpowiedzi w terminie 14 dni. Po 3 tyg. Informacja ze sklepu żeby zgłosić się po buty( brak poinf. czy reklamacja przyjęta czy odrzucona. W związku z powyższym wystosowałam pismo, że reklamacja jest zasadna i wnoszę o wydanie nowych butów. Otrzymałam odpowiedź, że reklamacja nie jest z tyt. rękojmi i obowiązuje ich 30 dniowy termin odpowiedzi ( w załączeniu opinia producenta odrzucając rekl.). W piśmie ze sklepu podtrzymują, że z ich strony rekl jest zakończona. Nadmienię, że ze wzgl. na dobro klienta producent przywrócił buty do stanu użyteczności- jednakże taka naprawa mnie nie sadysfakcjonuje. Czy ich odpowiedź jest zasadna? Co mogę teraz zrobić sama bez pomocy innych instytucji tj. Rzecznika Spraw Konsumenta.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, bez zapoznawania się z reklamacją i odpowiedzią na nią, nie sposób nic rzetelnie doradzić. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
 
                Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
 
                
             
                                 
                                            
                                             
                     
                             
                            

