potwierdzenie płatności rachunku
Pytanie z dnia 31 lipca 2019
Dzień Dobry,
Zapłaciłam rachunek w punkcie "partner finanse" mam potwierdzenie tej płatności natomiast pieniądze te nie trafiły do odbiorcy . Czy w takiej sytuacji muszę jeszcze raz zapłacić czy to odbiorca jest zobowiązany do ściągnięcia tej kwoty z punktu finansowego?
Marcin Lasota Radca prawny (Od 2016)
Siwek, Szmit & Lasota Kancelaria Radców Prawnych
IX Wieków Kielc 16 lok. 2, 25-516 Kielce
Dzień dobry. Pani musi jeszcze raz zapłacić i to Pani może ubiegać się o zwrot pieniędzy z punktu jeżeli nie przekazali odbiorcy. Dla odbiorcy nie ma znaczenia dlaczego pieniądze nie dotarły. Jeżeli ich nie otrzymał to jest to równoznaczne z brakiem zapłaty.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.