potwierdzenie płatności rachunku

Pytanie z dnia 31 lipca 2019

Dzień Dobry,
Zapłaciłam rachunek w punkcie "partner finanse" mam potwierdzenie tej płatności natomiast pieniądze te nie trafiły do odbiorcy . Czy w takiej sytuacji muszę jeszcze raz zapłacić czy to odbiorca jest zobowiązany do ściągnięcia tej kwoty z punktu finansowego?

Dzień dobry. Pani musi jeszcze raz zapłacić i to Pani może ubiegać się o zwrot pieniędzy z punktu jeżeli nie przekazali odbiorcy. Dla odbiorcy nie ma znaczenia dlaczego pieniądze nie dotarły. Jeżeli ich nie otrzymał to jest to równoznaczne z brakiem zapłaty.

Odpowiedź nr 1 z dnia 31 lipca 2019 13:05 Zmodyfikowano dnia: 31 lipca 2019 13:05 Obejrzało: 303 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.