potwierdzenie płatności rachunku

Pytanie z dnia 31 lipca 2019

Dzień Dobry,
Zapłaciłam rachunek w punkcie "partner finanse" mam potwierdzenie tej płatności natomiast pieniądze te nie trafiły do odbiorcy . Czy w takiej sytuacji muszę jeszcze raz zapłacić czy to odbiorca jest zobowiązany do ściągnięcia tej kwoty z punktu finansowego?

Dzień dobry. Pani musi jeszcze raz zapłacić i to Pani może ubiegać się o zwrot pieniędzy z punktu jeżeli nie przekazali odbiorcy. Dla odbiorcy nie ma znaczenia dlaczego pieniądze nie dotarły. Jeżeli ich nie otrzymał to jest to równoznaczne z brakiem zapłaty.

Odpowiedź nr 1 z dnia 31 lipca 2019 13:05 Zmodyfikowano dnia: 31 lipca 2019 13:05

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.