Porada w sprawie zwrotu depozytu.

Pytanie z dnia 16 września 2023

Nocowałem w apartamencie Booking.com. Wymagany był depozyt, który wpłaciłem - 500 zł. Właściciele obiektu unikają kontaktu i nie chcą zwrócić pieniędzy. Jak wymusić na nich zwrot kosztów? Czy mogę zgłosić to na policję jako oszustwo? Widzę, że sporo ludzi także ma problem z odzyskaniem pieniędzy.

Dzień dobry, zgłosił Pan sprawę do bookingu ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 września 2023 12:50 Zmodyfikowano dnia: 18 września 2023 12:50 Obejrzało: 138 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, przede wszystkim proszę to zgłosić do serwisu - powinno im zależeć, aby to wyjaśnić, inaczej będą chcieli zerwać współpracę z tym obiektem. Potem to tak, może Pan ich wezwać do zapłaty, a jak to nic nie da to zgłosić Policji oszustwo, a w międzyczasie pozwać ich o zapłatę. Adw. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 2 z dnia 18 września 2023 15:32 Zmodyfikowano dnia: 18 września 2023 15:32 Obejrzało: 138 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Proszę zgłosić to do Booking com. Oni maja obowiązek się tym zająć. Późniejsze czynności zależne od tego co się dalej wydarzy.

Odpowiedź nr 3 z dnia 20 września 2023 09:57 Zmodyfikowano dnia: 20 września 2023 09:57 Obejrzało: 135 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.