Porada w sprawie niewykonania usługi.

Pytanie z dnia 11 września

Dzień dobry, piszę w sprawie niewykonania usługi. W czerwcu bieżącego roku, elektryk zaczął wymieniać mi instalacje elektryczną w mieszkaniu. Wszystkie szczegóły omawialiśmy na bieżąco, bez podpisywania umowy. W lipcu poinformował mnie, że instalacja już prawie gotowa czy bym mogła zapłacić wcześniej. Zgodziłam się, ponieważ znamy się i nie sądziłam, że wynikną z tego problemy. A mianowicie zapłaciłam za fakturę i mam także potwierdzenie przelewu za wykonaną usługę, a usługa nie została skończona, w związku z tym mam problem ze skończeniem remontu. Dodam tez, ze w pewnym momencie Pan ten poinformował mnie ze musze zapłacić za dodatkowy kabel, który rzekomo brał, bo brakło. Ale nie posiadał żadnej faktury ani WZ, więc nie zapłaciłam, ponieważ nie mogę być pewna czy faktycznie tak było. Mamy konflikt. Czy mogę coś zrobić z tą sytuacją? Bardzo proszę o radę.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.