Pytanie z dnia 03 czerwca 2016

Poprosiłem sklep morele.net o wymianę kości pamięci na inne ( nie pasują do płyty głównej komputerów).
Odmówili, a gdy napisałem, że w takim razie żądam zwrotu pieniędzy, odpisali:
Szanowny Kliencie,
Uprzejmie informuję, iż nasz sklep wyłączą odpowiedzialność z tytułu rękojmi względem podmiotów niebędących konsumentami (m.in. spółek prawa handlowego).
Firma nie jest konsumentem i ma gorsze prawa? Można jej odmówić zwrotu zakupu?

Dzień dobry, tak, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość przysługuje konsumentom. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 czerwca 2016 08:41 Obejrzało: 259 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, Uprawnienia przysługujace konsumentom przysługują z swojej nazwy konsumentom, a wiec nie przedsiębiorcą. Pozdrawiam Bartosz Kowalak Kancelaria Kacprzak Kowalak sp.p. ul. Mickiewicza 18a/3 Poznań www.kacprzak.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 3 czerwca 2016 10:40

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.