Pytanie z dnia 03 czerwca 2016

Poprosiłem sklep morele.net o wymianę kości pamięci na inne ( nie pasują do płyty głównej komputerów).
Odmówili, a gdy napisałem, że w takim razie żądam zwrotu pieniędzy, odpisali:
Szanowny Kliencie,
Uprzejmie informuję, iż nasz sklep wyłączą odpowiedzialność z tytułu rękojmi względem podmiotów niebędących konsumentami (m.in. spółek prawa handlowego).
Firma nie jest konsumentem i ma gorsze prawa? Można jej odmówić zwrotu zakupu?

Dzień dobry, tak, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość przysługuje konsumentom. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 czerwca 2016 08:41 Obejrzało: 253 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, Uprawnienia przysługujace konsumentom przysługują z swojej nazwy konsumentom, a wiec nie przedsiębiorcą. Pozdrawiam Bartosz Kowalak Kancelaria Kacprzak Kowalak sp.p. ul. Mickiewicza 18a/3 Poznań www.kacprzak.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 3 czerwca 2016 10:40 Obejrzało: 245 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.