Pytanie z dnia 28 kwietnia 2020

Podczas rozmowy z koleżanką w pracy klient wchodząc usłyszał tylko jej część a ponieważ to roszczeniowa osoba wyciagnal słowa które chciał uznał że nazwałam go hamem złożył skargę czy pracodawca może mnie ukarać za słowa które nie były kierowane bezpośrednio do klienta i mam jeszcze jedno pytanie pracodawca kazał mi go przeprosić i mimo tego co on powie poniżać się przed nim czy pracodawca może coś takiego egzekwować ode mnie ?? Proszę o porade

Uważam, że nie. Zawsze można odwoływać się od takich kar. Należy jednak na spokojnie porozmawiać z pracodawcą i najlepiej wyjaśnić całą sytuację.

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 kwietnia 2020 21:34 Zmodyfikowano dnia: 29 kwietnia 2020 21:34

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.