Pytanie z dnia 20 września 2017
Podczas kontroli biletów, okazało się że mam nieważny bilet okresowy, który kupiłem w automacie, automat się popsuł (samoczynnie), mam zdjęcie, potwierdzenie płatności. Chciałbym, aby MPK zwróciło mi pieniądze oraz rekompensatę za stracony czas. Jakie mam możliwości?
Bartosz Kowalak Radca prawny (Od 2006)
Kowalak Jędrzejewska i Partnerzy Kancelaria Prawna
Mickiewicza 18a/3, 60-834 Poznań
Dzień dobry, Jeżeli jest to wina automatu, to prosze zgłosić rekalamacje.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.