Pytanie z dnia 20 września 2017

Podczas kontroli biletów, okazało się że mam nieważny bilet okresowy, który kupiłem w automacie, automat się popsuł (samoczynnie), mam zdjęcie, potwierdzenie płatności. Chciałbym, aby MPK zwróciło mi pieniądze oraz rekompensatę za stracony czas. Jakie mam możliwości?

Dzień dobry, Jeżeli jest to wina automatu, to prosze zgłosić rekalamacje.

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 września 2017 09:45 Zmodyfikowano dnia: 23 września 2017 09:45 Obejrzało: 118 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.