Pytanie z dnia 21 kwietnia 2020

Po umówieniu się telefonicznym sprzedałem telefon na zasadzie wymiany telefon za gotówkę. Kupujący obejrzał go na miejscu i stwierdził że bierze teraz dzwoni do mnie po 2 godzinach twierdząc że chce oddać gdyż telefon ma wadę w postaci przebarwień na górze wyświetlacza. Jakie ma prawo do zwrotu w takiej sytuacji?

Dzień dobry, nie jest to podstawa do zwrotu. Może więc Pan wskazać, że brak podstaw do odstąpienia od umowy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 kwietnia 2020 18:11 Zmodyfikowano dnia: 21 kwietnia 2020 18:11 Obejrzało: 248 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Powołuje się na rękojmie ale ja bym nie zwracał.

Odpowiedź nr 2 z dnia 22 kwietnia 2020 07:32 Zmodyfikowano dnia: 22 kwietnia 2020 07:32

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.