Oszustwo

Pytanie z dnia 24 października 2021

Witam.Potrzebuje pomocy,porady prawnej.19 października 2021r.Padłam ofiarą oszusta podszywającego się pod pracownika Banku. Zadzwonił w celu potwierdzenia e-maila,w celu weryfikacji danych osobowych z dowodu że na moim koncie widnieje jakaś zaległość do spłaty i żeby to wyjaśnić logując się do banku wraz z hasłem..i po jakiejś chwili telefon mój się zawiesił i nie miałam możliwości usunąć danych...a kiedy się zorientowałam to było już za późno..później dzwoniłam na infolinie Banku PKO i Pani mi powiedziała że to były działania oszusta,prosiłam by szybko sprawdziła mi Pani z infolinii rachunek bankowy to powiedziała że już niestety nic tam nie widzi żadnych środków.Poprosiłam też o zastrzeżenie karty oraz dowodu,bo nie miałam pewności czy moje dane nie zostały gdzieś dalej przekazane i czy nie zostały wykorzystane w celu wzięcia na mnie pożyczki,i przy okazji zgłosiłam reklamacje.. Z Banku dostałam odpowiedź niestety negatywną .Od tamtego dnia 19 października mam zablokowane konto bankowe wraz z dokumentami które są w trakcie wyrabiania .Co mam dalej robić?jeśli się okaże przy odblokowaniu konta - na nowy dowód -że oszust wykorzystał me dane w celu wzięcia kredytu na moje konto -..jakie pisma mam pisać i gdzie by unieważnić ten kredyt który mógł oszust zaciągnąć na me dane?i czy to jest możliwe w ogóle bym odzyskała skradzione przez oszusta me pieniądze?Proszę o odpowiedź .

Dzień dobry, należy odwołać się od reklamacji. Mam doświadczenie w tego typu sprawach. Zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl Proszę przesłać dokumenty, które Pani posiada.

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 października 2021 15:50 Zmodyfikowano dnia: 25 października 2021 15:50 Obejrzało: 139 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry należy zgłosić zawiadomienie o możliwości popełnieniu oszustwa. Pomimo decyzji negatywnej banku, możliwe jest ich odzyskanie na drodze sądowej. W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. radca prawny A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com.

Odpowiedź nr 2 z dnia 27 października 2021 10:48 Zmodyfikowano dnia: 27 października 2021 10:48 Obejrzało: 135 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.