Opóźnienie w naprawie quada w serwisie. Prawa konsumenta i możliwe kroki.

Pytanie z dnia 18 grudnia

Zakupiłem quada na początku tego roku. W trakcie używania quad został oddany do serwisu z uwagi na wyłączające sie wspomaganie kierownicy. Serwis stwierdził, ze musi oddać jakiś moduł do importera. Quad na serwis został oddany 17.11.2025. Dziś po ponad miesiącu ponowiłem próbę kontaktu telefonicznego niestety bez skutku ponieważ "połączenie nie mogło być zrealizowane". Spróbowałem zadzwonić z innego telefonu i serwis od razu odebrał niestety nic nowego sie nie dowiedziałem quad stoi na placu w serwisie, a serwis czeka na importera. Jakie kroki mogę podjąć realnie? By przyśpieszyli naprawę lub rozwiązać umowę z sprzedawca by ten oddał pieniądze za pojazd, a pojazd sobie zabrał lub by dał mi pojazd zastępczy.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.