opóźnienie samolotu,odszkodowanie,reklamacja

Pytanie z dnia 04 kwietnia 2019

Witam. W tamtym roku (2018) przy powrocie z zagranicy opóźnił nam się 20 godzin samolot. Złożyłam już dawno reklamacje łącznie z biletami do orzeeoźnika. Po ciężkiej batalii przyznano nam odszkodowanie i od prawie 2 miesięcy zbywaja nas że już lada dzień pieniądze wyślą na nasze konta. Boje sie że one w ogóle nie dotrą? Co w tej sytuacji?
Pozdrawiam

Szanowna Pani! Proponuję wysłać do przewoźnika oficjalne, przedsądowe wezwanie do zapłaty należnej kwoty. W takim wezwaniu należy wskazać żądaną kwotę wraz z odsetkami od którymi są wymagalne, numer rachunku bankowego, a także zastrzeżenie że jeżeli nie dojdzie do polubownego rozstrzygnięcia sporu tj. zwrotu środków, sprawa zostanie skierowana do Sądu. Z poważaniem adw. Mariusz Niedziałkowski

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 kwietnia 2019 20:03 Zmodyfikowano dnia: 8 kwietnia 2019 20:03

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.