Odwołanie wycieczki zagranicznej z powodu koronawirusa.

Pytanie z dnia 25 marca 2020

Witam.
Złożyłem rezygnację z wycieczki zagranicznej na drugi dzień po tym, jak firma Turystyczna zmieniła mi datę wylotu. Wg przepisów przysługuje mi 100% zwrotu pieniędzy. Wiem że biuro frenczyzowe otrzymało moje pieniądze niestety właściciel ma problem z oddaniem ich.
W jaki sposób mogę je odzyskać?

Proszę napisać wezwanie do zwrotu. Jeżeli się nie uda, pozostanie pozew do sądu. Pozdrawiam, Piotr Stosio.

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 marca 2020 18:32 Zmodyfikowano dnia: 25 marca 2020 18:32 Obejrzało: 280 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, warto skontaktować się z firmą, jeżeli kontakt telefoniczny nie podziała, to wystosować wezwanie do zapłaty. Co istotne, ustawa antykryzysowa przedłużyła termin na zwrot pieniędzy w przypadku niemożliwości zorganizowania imprezy turystycznej do 180 dni.

Odpowiedź nr 2 z dnia 25 marca 2020 20:19 Zmodyfikowano dnia: 25 marca 2020 20:19

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.